H νέα Εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης για εστιατόρια που περιλαμβάνει:
- Δελτία παραγγελίας και όλα τα υπόλοιπα παραστατικά, με πιστοποίηση μέσω Παρόχου
- Διασύνδεση με POS
- Απευθείας σύνδεση με την πλατφόρμα myDATA της Α.Α.Δ.Ε.
- Διαχείριση Τραπεζιών.
- Αμφίδρομη επικοινωνία με το Λογιστή
Ειδικές Λειτουργικότητες για τα Εστιατόρια όπως:
- – Διαχείριση Τραπεζιών.
- – Πολλαπλά Δελτία Παραγγελίας ανά τραπέζι.
- – Όλοι οι τύποι παραστατικών.
- – Μετασχηματισμοί.
- – Συνολική Πληρωμή τραπεζιού, Μερική πληρωμή και Μικτός τρόπος πληρωμής
Αγαπητοί συνεργάτες, σύμφωνα με τις επιταγές της ΑΑΔΕ στις 23/5/2024 η εταιρεία μας προχώρησε σε κλείσιμο ραντεβού στο μητρώο παρεχομένων υπηρεσιών υποστήριξης ERP εντός μηνός Ιουνίου 2024 όσων επιχειρήσεων διαθέτουν συστήματα ERP (προγράμματα μικρά ή μεγάλα) και ταυτόχρονα
διαθέτουν είτε φορολογικό μηχανισμό για σήμανση αποδείξεων λιανικής, είτε ήδη διαθέτουν σύμβαση με πάροχο για τη λιανική πώληση, είτε χρησιμοποιούν ταμειακή μηχανή σε σύνδεση με το ERP (ως φορολογικό εκτυπωτή – περίπτωση φαρμακείων στο πελατολόγιό μας – ).
Αυτό το ραντεβού σκοπό έχει να προετοιμάσει τα συστήματα ERP, ώστε να διασυνδεθούν τελικά με τα POS της επιχείρησης. Ως επικρατέστερη λύση διασύνδεσης αυτή τη στιγμή φαντάζει ο ΠΑΡΟΧΟΣ (που φαίνεται να προτιμάται και από το οικονομικό επιτελείο, ενώ επιπρόσθετα οι νέοι ΦΗΜΑΣ για εμπορικές επιχειρήσεις μόλις παρουσιάστηκαν αλλά δεν έχουμε έγκριση από EPSILON για χρησιμοποίησή τους με τις εφαρμογές της, ενώ οι νέοι φορολογικοί μηχανισμοί εστίασης δεν βρίσκονται καν στο στάδιο κατασκευής).
Με αυτή μας την ενέργεια, είστε καλυμμένοι όσον αφορά στις ενέργειες που πρέπει να γίνουν σύμφωνα με τη νομοθεσία (μπορεί να λάβετε και σχετικό e-mail από την ΑΑΔΕ) και περιμένουμε την επόμενη φάση, που θα ενημερωθείτε πάλι σχετικά.
All in One ταμειακές χαρακτηρίζεται μια νέα κατηγορία συσκευών, η οποία συνδυάζει ιδανικά πάρα πολλά σύγχρονα χαρακτηριστικά όπως:
- Μια συσκευή για όλες τις λειτουργίες
- Σταθερή (με χρήση ethernet) & Φορητή λειτουργία (με χρήση Wi-Fi ή 4G)
- Λειτουργία Virtual ταμειακής σε Android, IOS
- Ενσωματωμένος θερμικός εκτυπωτής
- Ενσωματωμένο POS (Virtual POS)
- Ενσωματωμένες υπηρεσίες παρόχου για σήμανση παραστατικών
- Δυνατότητα έκδοσης παραστατικών όχι μόνο λιανικής αλλά και παροχής υπηρεσιών ή τιμολογίων
Πρόκειται λοιπόν για απολύτως σύγχρονα ταμειακά συστήματα που εξυπηρετούν εξαιρετικά και ποικιλοτρόπως τον επιχειρηματία απλοποιώντας και επιταχύνοντας ιδιαίτερα τη διαδικασία πώλησης και πληρωμής.
Παραδείγματα συσκευών:
Αγαπητοί συνεργάτες, στις 22/3/2024 δημιουργήσαμε ραντεβού μέχρι 30/4/2024 για την αναβάθμιση των ταμειακών μηχανών και τη σύνδεση με τα POS για όλο το πελατολόγιό μας.
Λόγω ελάχιστου διαθέσιμου χρόνου, οι ημερομηνίες των ραντεβού δηλώθηκαν κατά προσέγγιση (επομένως δεν ισχύουν αναγκαστικά ως έχουν δηλωθεί) και σκοπός της δήλωσης αυτής ήταν αποκλειστικά να κερδηθεί ένας μήνας (μέχρι τέλος Απριλίου) και να αποφευχθούν τα πρόστιμα για όλους.
Ως γενικό κανόνα ας γνωρίζετε, πως προηγούνται οι συνδέσεις ταμειακών με POS ενσύρματα, ενώ Wi – Fi POS & 4G POS πάνε προς μέσα Απριλίου ή αργότερα…
Κατά τα λοιπά ο προγραμματισμός μας είναι ως παρακάτω:
- Προηγούνται οι αναβαθμίσεις και συνδέσεις με POS των ταμειακών μηχανών των μη εποχιακών επιχειρήσεων.
- Ακολουθούν (πχ από 5 Απριλίου) οι αναβαθμίσεις και συνδέσεις με POS των ταμειακών μηχανών των εποχιακών επιχειρήσεων.
- Οι ταμειακές μηχανές που λειτουργούν ως φορολογικοί εκτυπωτές (πχ Φαρμακεία) έχουν ημερομηνία έως 31/5/24 – άρα μεταφέρονται μετά την 30η Απριλίου.
- Τα συστήματα μηχανογράφησης (Galaxy – Pylon κλπ) που συνοδεύονται από φορολογικούς μηχανισμούς έχουν καταληκτική ημερομηνία έως 30/6/24 (οι νέοι φορολογικοί μηχανισμοί δεν έχουν παρουσιαστεί ακόμη) – άρα έπονται και αυτά μετά την 30η Απριλίου.
Με βάση την παραπάνω προτεραιοποίηση, παραλαβές ταμειακών και POS (με τα τροφοδοτικά τους) γίνονται καθημερινά στο τμ. service της εταιρείας μας 8.30 με 11.00 και η προσπάθεια είναι όσες παραληφθούν να είναι έτοιμες την επόμενη ημέρα – εφόσον δεν υπάρξουν τεχνικά προβλήματα – οπότε και τις παραλαμβάνετε.
Αυτά μπορούμε να σας μεταφέρουμε για την ώρα…
Με την τελευταία απόφασή του το υπουργείο οικονομικών έδωσε παράταση στην καταληκτική ημερομηνία διασύνδεσης των υφιστάμενων ταμειακών μηχανών με τα POS μέχρι 30/4/2024 υπό προϋποθέσεις…
Είναι εφικτός αυτός ο στόχος;
Στην εταιρεία μας νομίζουμε πως όχι, καθώς στην πράξη αντιμετωπίζουμε τα παρακάτω προβλήματα.
Ως υποχρέωση της εταιρείας μας ήταν η αναβάθμιση των ταμειακών μηχανών ώστε να μπορούν να συνδεθούν με το POS των τραπεζών. Ως προς αυτό το σημείο η αναβάθμιση προχώρησε πολύ καλά καθώς πάνω από 900 ταμειακές μηχανές έχουν αναβαθμιστεί, με έναν σημαντικό αριθμό αναβαθμίσεων 30 ταμειακών ανά ημέρα. Τα POS έπρεπε να αναβαθμιστούν από την τράπεζα καθώς είναι προϊόν που προμήθευσε η τράπεζα. Ποιος όμως πρέπει να κάνει τη σύνδεση των δύο συστημάτων; Ως υπεύθυνοι προμηθευτές αναλάβαμε – ανεπίσημα – και αυτό το έργο, γιατί η τράπεζα είναι απρόσωπη και ανέτοιμη για τέτοιες ενέργειες.
Στην πράξη όμως είδαμε πως μόνο 1 στα 10 POS συνδέονται και μάλιστα όχι ευσταθώς καθώς μπορεί μετά από λειτουργία 2-3 ημερών να σταματήσει η σύνδεση, έχοντας μπλοκάρει όμως το POS, με αποτέλεσμα την αδυναμία λειτουργίας της επιχείρησης κάτι που οδηγεί σε νέες επισκέψεις των τεχνικών μας. 1 στα 10! Υπάρχουν 10 κατασκευαστές ταμειακών με 4 μοντέλα ταμειακών ανά κατασκευαστή με συντηρητικούς υπολογισμούς. Δηλ 40 μοντέλα κατ’ ελάχιστον. Επίσης υπάρχουν πάνω από 100 μοντέλα POS. Δηλ στο τέλος πρέπει να λειτουργήσουν αποτελεσματικά 40 x 100 = 400 διασυνδέσεις, ώστε όλες οι ταμειακές μηχανές να συνδέονται με όλα τα POS. Χρειάζονται λοιπόν πολλές διαδοχικές αναβαθμίσεις και στην ταμειακή και στο POS μέχρις ότου όλες οι ταμειακές μπορέσουν να μιλήσουν με όλα τα POS και να οδηγηθούμε σε ικανοποιητική λειτουργία.
Αυτός είναι και ο λόγος που απέναντι στις 900 αναβαθμίσεις ταμειακών μηχανών, έχουμε μόνο 150 επιτυχημένες διασυνδέσεις με POS μέχρι την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές (13/3/24).
Η εταιρεία μας επομένως επωμίστηκε – όχι επίσημα αλλά στην πράξη – ένα έργο πολύ διαφορετικό από το αρχικό (την αναβάθμιση ταμειακών μηχανών) και με την διασύνδεση διαφορετικών συστημάτων και κατασκευαστών, δηλ με ένα έργο διπλάσιο σε μέγεθος και πολλαπλάσιο στο χρόνο, καθώς η διασύνδεση πρέπει να γίνει πολλές φορές στην έδρα του τελικού πελάτη.
Αυτά τα αντιμετωπίζουν όλοι οι συνάδελφοι ανά την Ελλάδα. Θα ήταν μια λύση η εναλλακτική που προτείνει το υπουργείο της προμήθειας All In One συσκευών (Ταμειακή, εκτυπωτής, φορολογική σήμανση και POS σε μια συσκευή); Μέχρι την Παρασκευή 8/3/2024 δύο τράπεζες διέθεταν αυτά τα συστήματα και μάλιστα με Δελτίο Παραγγελίας – χωρίς να διαθέτουν ακόμη της συσκευές – . Την επόμενη εβδομάδα εγκρίθηκαν άλλοι δυο – τρεις προμηθευτές τέτοιων συστημάτων – οι οποίοι είναι και προμηθευτές της εταιρείας μας – που και πάλι δεν είναι άμεσα διαθέσιμα. Πότε αυτά τα συστήματα θα προλάβουν να εγκατασταθούν; Και πως θα πείσεις έναν επιχειρηματία που έχει voucher 112,50€ για την αναβάθμιση της ταμειακής του, να πάρει ένα All In One σύστημα με κόστος 600€ – 800 € και σημαντικό ετήσιο κόστος, απλώς γιατί η σύνδεση με την ταμειακή του αντιμετωπίζει πολλά τεχνικά προβλήματα;
Αυτά είναι τα δεδομένα και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Παράταση δόθηκε χθες 29.2.24 με την ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών που αναφέρεται στις νέες προθεσμίες Διασύνδεσης των POS με τα Ταμειακά Συστήματα (ΦΤΜ, ΑΔΗΜΕ, ΦΗΜΑΣ, ΠΑΡΟΧΟΙ, Λύσεις All-in One). Τα βασικά σημεία της ανακοίνωσης είναι (με χρονολογική σειρά):
- Έως 9/2/2024: Υποχρέωση παραγγελίας POS των εμπόρων και παραγωγών Λαϊκών Αγορών.
- Έως 31/3/2024: Yποχρέωση διασύνδεσης των ΦΤΜ με τα POS (EFTPOS, SOFT POS, GPRS).
- Έως 30/4/2024: Δυνατότητα διασύνδεσης των ΦΤΜ με τα POS, αν δηλωθεί σε ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ συγκεκριμένο ραντεβού διασύνδεσης.
- Έως 30/4/2024: Υποχρέωση εγκατάστασης και λειτουργίας των All-in One λύσεων (λαϊκές αγορές κλπ).
- Έως 30/4/2024: Υποχρέωση παύσης των ΕΑΦΔΣΣ (και αντικατάσταση με ΦΗΜΑΣ, ΑΔΗΜΕ, ΦΤΜ, Πάροχο).
- Έως 31/5/2024: Υποχρέωση διασύνδεσης των ΦΗΜ και Παρόχων που είναι διασυνδεδεμένοι επάνω σε ERPs με τα POS (σύμφωνα με την Α.1155/2023).
- Όταν ανοίξουν οι εποχικές επιχειρήσεις έχουν υποχρέωση διασύνδεσης POS με ΦΤΜ, την πρώτη ημέρα λειτουργίας τους.
Επίσης άνοιξε στο www.digitalsme.gov.gr o 4ος κύκλος χρηματοδότησης (Voucher) που θα κλείσει στις 12.3.2024. Σε αυτό τον κύκλο μπορούν να αιτηθούν χρηματοδότησης:
- Κατηγορία 1 (απόκτηση POS, 150,00 €)
- Κατηγορία 3 (απόκτηση Υπηρεσιών Παρόχου, 300,00 €)
- Κατηγορία 4 (αναβάθμιση ΦΤΜ, 112,50 €)
- Κατηγορία 5 (αντικατάσταση ΕΑΦΔΣΣ, 380,00 €)
- Κατηγορία 6 (προμήθεια ΦΗΜ Εστιατορίου, 380,00 €)
Οι συνδρομητικές εφαρμογές Epsilon Smart έχουν πλέον καθιερωθεί ως ο απόλυτος συνεργάτης των μικρών και μικρομεσαίων αναπτυσσόμενων επιχειρήσεων, αλλά και των ελεύθερων επαγγελματιών. Ήδη χιλιάδες επαγγελματίες διαφόρων κλάδων είναι συνδρομητές μας, απολαμβάνοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και ασφάλεια των δεδομένων τους.
Δύο νέες συνδρομητικές εφαρμογές αναπτύχθηκαν τελευταία, οι Epsilon Smart AGRO και Epsilon Smart 4ALL.
EPSILON SMART AGRO
Ο Όμιλος EPSILON NET ως ηγέτης στον ψηφιακό μετασχηματισμό στέκεται δίπλα στους ελεύθερους επαγγελματίες και τις αγροτικές επιχειρήσεις με εργαλεία τεχνολογικής προσαρμογής σε όσα επιτάσσει η νομοθεσία. Όσον αφορά στην τήρηση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων και του myDATA, δημιουργήσαμε τη λύση έξυπνης ηλεκτρονικής τιμολόγησης και εμπορικής παρακολούθησης, Epsilon Smart AGRO.
Η νέα καθετοποιημένη εφαρμογή τιμολόγησης και διαχείρισης δαπανών για τους Αγρότες, Epsilon Smart AGRO, έρχεται να προστεθεί στη βραβευμένη σουίτα συνδρομητικών εφαρμογών Epsilon Smart, η οποία έχει ξεπεράσει τις 100.000 ενεργές συνδρομές και να καλύψει όλες τις ιδιαιτερότητες της τιμολόγησης των Αγροτών.
Το Epsilon Smart AGRO είναι η πλέον σύγχρονη web εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης για Επαγγελματίες Αγρότες Κανονικού Καθεστώτος, Αγροτικούς Συνεταιρισμούς, Ομάδες Παραγωγών και Μέλη Ενώσεων Αγροτών, η οποία αποτελεί το βασικό όχημα στην πορεία τους προς τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό. Δεν απαιτεί εξειδικευμένο εξοπλισμό, δεν έχει κόστος εγκατάστασης και παραμετροποίησης, ενώ έχει αναπτυχθεί με τα πλέον σύγχρονα εργαλεία Πληροφορικής και την εγγύηση της Microsoft και του Microsoft Azure.
Με το Epsilon Smart AGRO οι επαγγελματίες αγρότες καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις του myDATA και όλες τις ιδιαιτερότητες της τιμολόγησης τους.
Ειδικότερα, μέσα από το Epsilon Smart AGRO μπορούν:
- Να επικοινωνούν με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ άμεσα και σε πραγματικό χρόνο
- Να εκδίδουν εύκολα όλα τα παραστατικά τους μέσω Πρότυπων Παραστατικών (templates) για γρήγορη τιμολόγηση
- Να εκδίδουν τα παραστατικά Επιδοτήσεων
- Να εκδίδουν παραστατικά Τίτλων Κτήσης για αγορές από αγρότη ειδικού καθεστώτος
- Να εκδίδουν παραστατικά Αυτοτιμολόγησης για αγορές από αγρότη κανονικού καθεστώτος
- Να διαθέτουν ένα ολοκληρωμένο εμπορικό κύκλωμα με παρακολούθηση αποθήκης
- Να παρακολουθούν πέρα από τα Έσοδα και τα Έξοδά τους
- Να έχουν άμεση απεικόνιση της χρηματοοικονομικής τους κατάστασης με μια ματιά (σε μία οθόνη)
Και βέβαια να είναι Online με τον λογιστή τους, με το λογιστικό γραφείο που τους εξυπηρετεί. Και όλα τα παραπάνω, από οπουδήποτε και αν βρίσκονται από το pc, το tablet ή το κινητό τους.
Το Epsilon Smart AGRO κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις:
Epsilon Smart AGRO STANDARD με 5€/μήνα με ετήσια συνδρομή για την παρακολούθηση Πωλήσεων, Παροχή Υπηρεσιών, Πελατών, Ειδών, Υπηρεσιών, Παραστατικά Επιδοτήσεων, Τίτλων Κτήσης και Αυτοτιμολόγησης, Πρότυπα παραστατικά για γρήγορη τιμολόγηση κ.α.
Epsilon Smart AGRO ADVANCED με 10€/μήνα με ετήσια συνδρομή με επιπλέον παρακολούθηση Αγορών, Προμηθευτών και Αποθήκης
EPSILON SMART 4ALL
Παρακολουθώντας τις ανάγκες της αγοράς δημιουργήσαμε ακόμη μία έκδοση για την αγορά των Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών και τους Ελεύθερους Επαγγελματίες, την EPSILON SMART 4ALL.
Η νέα έκδοση EPSILON SMART 4ALL απευθύνεται σε εταιρίες Υπηρεσιών και σε όλους τους Ελεύθερους Επαγγελματίες όπως Οδηγούς Ταξί, Ηλεκτρολόγους, Υδραυλικούς, Ψυκτικούς, Τεχνίτες και όλα τα ατομικά επαγγέλματα και παρέχει την πιο γρήγορη και εύκολη έκδοση αποδείξεων παροχής υπηρεσιών, επιλέγοντας ή συμπληρώνοντας απλά ένα ποσό.
Το Epsilon Smart 4ALL κυκλοφορεί σε μία έκδοση με 7€/μήνα με ετήσια συνδρομή και 9€/μήνα με μηνιαία συνδρομή.
Ενημερωτική φορολογική εκδήλωση πραγματοποιεί η Epsilon Net υπό την αιγίδα του Ε.Λ.Φ.Ε.Ε.Ν. Ζακύνθου για πολύ σημαντικά φορολογικά και εργασιακά θέματα στο ξενοδοχείο Palatino την Τρίτη 13/2/2024 και ώρα 17:00 έως 20:30 με εισηγητή τον κο Αντώνη Νασόπουλο.
Η εκδήλωση απευθύνεται εκτός από λογιστές – φοροτεχνικούς, σε λογιστήρια επιχειρήσεων και σε επιχειρηματίες που πρέπει να ενημερωθούν για ζητήματα που επίκειται η εφαρμογή τους.
ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ:
- myDATA – Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής
- Διασύνδεση ΦΗΜ με POS – Ηλεκτρονική Τιμολόγηση:
- Οι Προθεσμίες,το Ποινολόγιο και οι επερχόμενες εξελίξεις
- Προθεσμίες Διαβίβασης για δεδομένα των ετών 2022, 2023 και 2024 &εφεξής «Ποινολόγιο», ανά περίπτωση
- Δήλωση Φ.Π.Α: Προσυμπλήρωση και «κλείδωμα» της δήλωσης. Τα σημεία που χρήζουν προσοχής
- Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος & Έντυπο Ε3 – Μη έκπτωση Δαπανών, λόγω μη διαβίβασης
- Αναβάθμιση ΦΗΜ για διασύνδεση με POS – Προθεσμίες
- Ψηφιακή έκδοση Δελτίων Αποστολής και διαβίβασή τους – Οι προθεσμίες εφαρμογής
- «Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης»- Φορολογικά Κίνητρα
- Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο στις Δημόσιες Συμβάσεις
- Απώλεια διασύνδεσης (διακοπή internet, διακοπή ρεύματος, κ.λπ.) και απαιτούμενες ενέργειες
- Τεκμαρτός τρόπος υπολογισμού των εισοδημάτων και άλλες μεταβολές στη Φορολογία Εισοδήματος (Νόμος 5073/2023)
- Προσδιορισμός του ελάχιστου ποσού καθαρού εισοδήματος από την άσκηση ατομικής επιχειρηματικής δραστηριότητας – Διαδικασία υπολογισμού – εξαιρέσεις
- Οι παράμετροι υπολογισμού: Ετήσιο ποσό του μικτού κατώτατου μισθού μικτές Αποδοχές του υψηλότερα αμειβόμενου υπαλλήλου – Μισθοδοσία του προσωπικού – κύκλος εργασιών του υπόχρεου υπερβαίνει τον μέσο ετήσιο κύκλο εργασιών του Κωδικού Αριθμού Δραστηριότητας (Κ.Α.Δ.)
- Λόγοι αμφισβήτησης του Τεκμαρτού Προσδιορισμού – Φορολογικός έλεγχος
- Χρήση έμμεσων τεχνικών για τον προσδιορισμό εισοδήματος – τροποποιήσεις
- Εισοδήματα που μειώνουν το ελάχιστο ποσό καθαρού εισοδήματος- παραδείγματα υπολογισμού
- Μεταφορά ζημιών από την επιχειρηματική δραστηριότητα
- Μεταβατική διάταξη για προκαταβολή φόρου σε περίπτωση τεκμαρτού προσδιορισμού εισοδήματος
- Διακοπή της επαγγελματικής δραστηριότητας
- Φορολόγηση επί του ελάχιστου ποσού καθαρού εισοδήματος για φυσικά πρόσωπα που έπαυσαν την ατομική επιχειρηματική δραστηριότητά τους και έχουν συστήσει μονοπρόσωπη εταιρεία
- Η μείωση του «τέλους επιτηδεύματος»
- Κυρώσεις για χρήση μετρητών άνω του προβλεπόμενου ορίου
- Αγοραπωλησία ακινήτων με τραπεζικά μέσα πληρωμής
- Ειδική αναφορά στην Ψηφιακή Κάρτα Εργασία
Επιβλητική παρουσία είχε η Epsilon Hospitality και οι υπόλοιπες εταιρείες του Ομίλου Epislon – Net, που δραστηριοποιούνται στο Hospitality στην πρόσφατη μεγαλειώδη έκθεση ΧΕΝΙΑ 2023 (25-27 Νοεμβρίου 2023).
Στην έκθεση παρουσιάστηκαν οι λύσεις που παρέχει ο όμιλος στα ξενοδοχεία, καλύπτοντας όλο το φάσμα των πιθανών δραστηριοτήτων τους, όσον αφορά στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών τους.
Ειδικότερα:
H Epsilon Hospitality παρουσίασε τις τελευταίες δυνατότητες στο Pylon Hybrid PMS και στο Pylon Restaurant. Η πιο εντυπωσιακή από αυτές ήταν η δημιουργία Dashboards και ειδικών πληροφοριακών εκτυπώσεων μέσω του Power BI της Microsoft, προσφέροντας την δυνατότητα στους κατόχους του Pylon Hybrid PMS να δημιουργήσουν εντυπωσιακές εικόνες για την παρακολούθηση του ξενοδοχείου πραγματικά με μια ματιά! | |
Η BookOnLineNow παρουσίασε την πρότασή της στην κατηγορία του Web Booking Engine – σε πλήρη ολοκλήρωση με το Pylon Hybrid PMS-. | |
Η Hotel Availabillities παρουσίασε την πρότασή της στη κατηγορία του Channel Manager – επίσης σε πλήρη ολοκλήρωση με το Pylon Hybrid PMS και τη Book OnLine Now -. | |
Τέλος η Digital4U παρουσίασε την δυνατότητα δημιουργίας εξαιρετικών σε λειτουργικότητα και αισθητική ιστοσελίδων (site) ξενοδοχείων. |
Από τα παραπάνω αβίαστα προκύπτει πως ο Όμιλος Epsilon – Net μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες των ξενοδοχείων σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων και άψογη μεταξύ τους διαλειτουργικότητα.
Η εταιρεία μας ως πιστοποιημένος συνεργάτης της Epsilon Hospitality διαθέτει, συνθέτει, εκπαιδεύει και υποστηρίζει επάξια αυτές τις λύσεις.
Έχει ξεκινήσει και συνεχίζεται μέχρι 31 Δεκεμβρίου η υποβολή αιτήσεων για χρηματοδότηση μέσω voucher από το ταμείο ανάκαμψης του Προγράμματος ΙΙΙ, για την αντικατάσταση από τις επιχειρήσεις των ταμειακών μηχανών και των φορολογικών μηχανισμών (ΕΑΦΔΣΣ) ώστε να πληρούν τις νέες προδιαγραφές του υπ. οικονομικών…
Συγκεκριμένα κάθε επιχείρηση μπορεί να ενισχυθεί προκειμένου να υλοποιήσει μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες Κατηγορίες Ενεργειών:
- Κατηγορία 5: Αντικατάσταση ΕΑΦΔΣΣ, εκτός των επιχειρήσεων εστίασης.
- Κατηγορία 6: Αντικατάσταση ΦΗΜ (ΦΤΜ ή ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ) επιχειρήσεων εστίασης.
Η ενίσχυση φθάνει έως και το 100% ανάλογα με την δαπάνη όπως προκύπτει από τον πίνακα:
α/α | Ονομαστική Αξία Voucher (Μέγιστο ποσό ενίσχυσης) | Μέγιστη επιλέξιμη δαπάνη | Ένταση ενίσχυσης |
Κατηγορία 5 | Αριθμός δηλωμένων ΕΑΦΔΣΣ, εκτός των επιχειρήσεων εστίασης, προς αντικατάσταση x 380,00 € | Αριθμός δηλωμένων ΕΑΦΔΣΣ, εκτός των επιχειρήσεων εστίασης, προς αντικατάσταση x 380,00 € | 100% |
Κατηγορία 6 | Αριθμός δηλωμένων ΦΤΜ, ΑΔΗΜΕ και ΕΑΦΔΣΣ επιχειρήσεων εστίασης προς αντικατάσταση x 380,00 € | Αριθμός δηλωμένων ΦΤΜ, ΑΔΗΜΕ και ΕΑΦΔΣΣ επιχειρήσεων εστίασης προς αντικατάσταση x 380,00 € | 100% |
Η εταιρεία μας προτίθεται να βοηθήσει τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις να υποβάλλουν τα σχετικά αιτήματα και να λάβουν την χρηματοδότηση για τις – έτσι κι αλλιώς – υποχρεωτικές αυτές δαπάνες.
Έχετε παλιό Τηλεφωνικό Κέντρο και θέλετε να το αναβαθμίσετε σε ένα σύγχρονο VoIP; Εκμεταλλευτείτε την μοναδική προσφορά απόσυρσης μέχρι 31/12/2023!
Με λύσεις που ξεκινούν από 8 χρήστες και όφελος έως και 30% (το ποσοστό διαμορφώνεται ανάλογα με τη λύση που θα επιλέξετε), μπορείτε να αποκτήσετε μια υπερσύγχρονη λύση επικοινωνίας βασισμένη στην τεχνολογία IP, η οποία μπορεί να προσαρμοσθεί στις ανάγκες σας και να αναπτυχθεί μαζί με την επιχείρησή σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να επωφεληθείτε άμεσα από την προσφορά!
Με την Κοινή Υπουργική Απόφαση με αρ. 52445 ΕΞ 2023 καθιερώνεται ως γενικός κανόνας η υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση στο πλαίσιο συμβάσεων μεταξύ οικονομικών φορέων (προμηθευτών Δημοσίου δηλαδή) και του ευρύτερου Δημόσιου τομέα…
Στον κάτωθι πίνακα συνοψίζονται ενδεικτικά οι κατηγορίες Δημοσίων Συμβάσεων, οι οποίες εντάσσονται σταδιακά στην ηλεκτρονική τιμολόγηση:
Για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στις B2G συναλλαγές μέσω εγκεκριμένων Πιστοποιημένων Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης ισχύουν:
- Η ηλεκτρονική τιμολόγηση για τις B2G συναλλαγές διενεργείται μόνο μέσω Πιστοποιημένου Παρόχου, για τον οποίο ισχύουν επαυξημένες προϋποθέσεις αναφορικά με την πιστοποίηση της αδειοδότησής του.
- Σε περίπτωση υπαγωγής μίας επιχείρησης στην υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση για τις B2G συναλλαγές, φαίνεται να υφίσταται ταυτόχρονη υποχρέωση για έκδοση και διαβίβαση στην πλατφόρμα myDATA και των λοιπών τιμολογίων (B2B συναλλαγές) με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή μέσω Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (Α.1138/2020).
Η υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση για τις B2G συναλλαγές καθώς και η διαφαινόμενη επέκτασή της στις B2B συναλλαγές μέσω πιστοποιημένων Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης δημιουργεί τα ακόλουθα θέματα για τους οικονομικούς φορείς / επιχειρήσεις:
- Θα πρέπει να εξετάσουν αν οι συναλλαγές που διενεργούν με φορείς του ευρύτερου Δημοσίου τομέα τους δημιουργούν υποχρέωση για ηλεκτρονική τιμολόγηση και από πότε υφίσταται η εν λόγω υποχρέωση.
- Στην περίπτωση ένταξης στο πλαίσιο της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής τιμολόγησης για τις B2G συναλλαγές, η εν λόγω υποχρέωση φαίνεται να επεκτείνεται και στις λοιπές Β2Β συναλλαγές τους.
- Θα πρέπει να αναζητήσουν Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης που να είναι πιστοποιημένος για B2G συναλλαγές.
- Αν εφαρμόζουν ήδη ηλεκτρονική τιμολόγηση για τις B2B συναλλαγές τους, θα πρέπει να εξετάσουν κατά πόσο ο συγκεκριμένος Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης μπορεί να υποστηρίξει και την έκδοση τιμολογίων για τις B2G συναλλαγές.
- Ο Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης θα πρέπει να διασυνδεθεί στο υπάρχον ERP σύστημα της επιχείρησης, συνεπώς θα πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες παραμετροποιήσεις.
Θα πρέπει να συνεκτιμηθεί το γεγονός ότι από 1/1/2024 και εφεξής, η διαβίβαση όλων των παραστατικών για τις Β2Β συναλλαγές στην πλατφόρμα myDATA θα διενεργείται ταυτόχρονα με την έκδοσή τους (πραγματικός χρόνος).
Περισσότερες Πληροφορίες στο: B2G Συναλλαγές
To Epsilon Smart Ergani Advanced ήρθε και αλλάζει τα δεδομένα στην Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας!
Αυτοματοποιεί τον υπολογισμό Μισθοδοσίας, διαθέτει 𝐀𝐥𝐞𝐫𝐭 𝐒𝐲𝐬𝐭𝐞𝐦 και προσφέρει μοναδικές δυνατότητες, συνδέοντας Εργαζόμενο, Εργοδότη & Λογιστή…
Σε σχέση με το απλό EPSILON SMART ERGANI περιλαμβάνει το Alert System δηλ. ένα ποσύστημα ενημερωτικών και προειδοποιητικών μηνυμάτων σε εργοδότη και εργαζόμενους για πληροφορίες σήμανσης κάρτας…
Προσφέρει: Άμεση ενημέρωση τόσο στον εργοδότη, όσο και στον εργαζόμενο για σημάνσεις ή μη της ψηφιακής κάρτας εργασίας, όσον αφορά τη χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας σε συνδυασμό με το ψηφιακό ωράριο εργασίας.
Ενεργοποιείται όταν διαπιστωθεί ότι:
α) η σήμανση κάρτας είναι λανθασμένη
β) η σήμανση κάρτας είναι διαφορετική από το δηλωθέν ψηφιακό ωράριο
γ) δεν υπάρχει σήμανση κάρτας σε δηλωθέν ψηφιακό ωράριo
δ) υπάρχει τεχνικό σφάλμα επικοινωνίας με το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ
Αποστέλλεται: Είτε στον εργοδότη είτε/και στον εργαζόμενο είτε άμεσα στην οθόνη σήμανσης κάρτας (ορατή από εργαζόμενο), είτε μέσω email σε εργοδότη ή/και εργαζόμενο, είτε μέσω viber/sms μήνυμα σε εργοδότη ή/και εργαζόμενο.
Την Παρασκευή 5/5/2023 πραγματοποιήθηκε – μετά από διακοπή δύο ετών – η ετήσια συγκέντρωση των συνεργατών του ομίλου Epsilon Net. Σε ένα πλήθος 500 συνεργατών από όλη την Ελλάδα ο όμιλος δια στόματος – και – του προέδρου του κου Μίχου Ιωάννη, ενημέρωσε για τα πράγματα που θα έρθουν στην πληροφορική για επιχειρήσεις και για τα νέα προϊόντα ! …
Στην συνάντηση αυτή επιβεβαιώθηκε η ηγετική θέση της Epsilon Net στην αγορά του λογισμικού για επιχειρήσεις καθώς παρατέθηκαν προϊόντα, μερίδια αγοράς, οικονομικά αποτελέσματα κλπ. Το εντυπωσιακό στοιχείο ήταν το πλήθος των ομιλητών ως εκπρόσωποι κάθε μιας από τις εταιρείες του ομίλου.
Η ΛΥΣΗ Πληροφορική με τη σειρά της επιβεβαίωσε πως σωστά θεωρείται από τους σημαντικότερους – platinum – συνεργάτες της Epislon Net πανελλαδικά!
Η EPSILON NET ανακοινώνει, ότι ολοκλήρωσε την εξαγορά πλειοψηφικού ποσοστού 60% της εταιρίας «ΝΕΤΕΡΑ Ε.Ε.», που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην ανάπτυξη και παροχή εξειδικευμένων λύσεων πληροφορικής για επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού τομέα (www.netera.gr)…
Η εταιρία υποστηρίζει με τις λύσεις της, περισσότερα από 800 ξενοδοχεία & τουριστικά καταλύματα παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες εκπαίδευσης και υποστήριξης στους τελικούς πελάτες.
Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια των στοχευμένων επιλογών του Ομίλου, με εξαγορές που έγιναν (hoteliga, BookOnLine Now, Hotel availabilities), αλλά και με την ανάπτυξη συνεχώς νέων προϊόντων και υπηρεσιών για την δημιουργία ενός συνολικού πακέτου, “all in one solution”, που στοχεύει στην οργάνωση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κάθε μεγέθους μονάδας του ξενοδοχειακού τομέα.
Επισημαίνεται, ότι η Epsilon Hospitality (η βασική εταιρία του Ομίλου για τον Τουριστικό τομέα, στον συντονισμό της οποίας θα ενταχθεί και η ΝΕΤΕΡΑ αναλαμβάνοντας την ευθύνη ανάπτυξης των πωλήσεων των προϊόντων της στο εξωτερικό) μαζί με τις υπόλοιπες εξειδικευμένες θυγατρικές του Ομίλου, αποτελούν σήμερα τον καταλύτη του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων φιλοξενίας και εστίασης στην Ελλάδα παρέχοντας ένα πλήρες portfolio προϊόντων & υπηρεσιών που περιλαμβάνει λύσεις PMS, Channel Manager, Booking Engine, Revenue Management, B2B, Digital Marketing , Payroll & HRM Systems και ERP για ξενοδοχεία.
Η πολυαναμενόμενη σύνδεση των δημοφιλών εφαρμογών Epsilon Smart Philoxenia I & II με το πληρέστερο Ελληνικό Channel Manager Hotel Availabillities είναι πλέον γεγονός! Με το HotelAvailabilities Channel Manager όλα τα Online κανάλια είναι ενημερωμένα με τις πραγματικές διαθεσιμότητες των δωματίων και απεικονίζουν τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο…
Επωφεληθείτε ΤΩΡΑ από τη νέα λειτουργικότητα των εφαρμογών Philoxenia I & II και κερδίστε:
- Λήψη όλων των δεδομένων των κρατήσεων από το Channel Manager και αποστολή από το Epsilon Smart Philoxenia, δωματίων και διαθεσιμότητας για κεντρική διαχείριση των κρατήσεων.
- Διαχείριση της Online κράτησης με ταχύτητα, αποτελεσματικότητα και χωρίς καθυστερήσεις ή λάθη από διαφοροποιήσεις των τιμών.
Αποφυγή του overbooking, με την αυτόματη ενημέρωση της διαθεσιμότητας σε όλα τα κανάλια κρατήσεων. - Αυτόματη αποστολή διαθεσιμότητας και τιμών από το Epsilon Smart Philoxenia σε όλα τα κανάλια που υπάρχει σύνδεση.
- Οργανώστε κάθε κατάλυμα της επιχείρησής σας στο Channel Manager της HotelAvailabilities, συνδέστε τα κανάλια κρατήσεων που επιθυμείτε και αντιστοιχίστε τα με το Epsilon Smart Philoxenia μέσω ενός έξυπνου οδηγού (wizard)
Για την διαχείριση των απαιτήσεων που προκύπτουν από το μέτρο του ψηφιακού ωραρίου & της κάρτας εργασίας για όλες τις επιχειρήσεις, είτε έχουν εσωτερική μισθοδοσία, είτε υποστηρίζονται από λογιστικά γραφεία, ο όμιλος Epsilon-Net παρουσίασε το Cloud προϊόν Epsilon Smart Ergani – το πιο πρόσφατο μέλος της πολύ επιτυχημένης οικογένειας Smart…
Το Epsilon Smart Ergani αποτελεί μια πολύ οικονομική και ολοκληρωμένη λύση για τις επιχειρήσεις, καθώς καλύπτει σε πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία τις υπηρεσίες δήλωσης & ηλεκτρονικής υποβολής ωραρίου & αδειών, σήμανσης κάρτας, ηλεκτρονικής καταγραφής πραγματικής απασχόλησης και διασφάλισης εργοδότη για ορθή εφαρμογή νομοθεσίας.
Επιπλέον, παρέχει online αμφίδρομη επικοινωνία με το πρόγραμμα μισθοδοσίας του λογιστή σας, όπου γίνεται αυτόματη λήψη δεδομένων εργαζομένων, ωραρίων, υπερωριών, αδειών και κινήσεων εισόδου-εξόδου (ή/και ανάλυσης ωρομέτρησης).
Τέλος, εξασφαλίζει τη διασύνδεση της ψηφιακής κάρτας με τα πληροφοριακά συστήματα ωρομέτρησης, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και μισθοδοσίας της κάθε επιχείρησης.
Η εταιρεία μας – ΛΥΣΗ Πληροφορική – αποτελεί Platimun Partner ( σε όλη την Ελλάδα) της Epsilon-Net με πλήθος πιστοποιημένων συμβούλων .
Αν διαθέτετε Voucher ψηφιακού μετασχηματισμού για την επιχείρησή σας και θέλετε να μετατρέψετε την επιδότηση σε ουσιαστική επένδυση, έχουμε την καλύτερη πρόταση της αγοράς. Είστε το σωστό σημείο για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας επικοινωνώντας μαζί μας …
Καλό είναι να γνωρίζετε πως η επιδότηση περιορίζεται στην προμήθεια και εγκατάσταση λογισμικού ή υβριδικών συστημάτων υλικού και λογισμικού, όπου όμως το λογισμικό παίζει σημαίνοντα ρόλο. Μέρος της δαπάνης μπορούν να είναι και υπηρεσίες.
Η εταιρεία μας διαθέτει πλήθος λύσεων λογισμικού για τις επιχειρήσεις, της μεγαλύτερης εταιρείας επιχειρηματικού λογισμικού στην Ελλάδα της Epsilon Net. Και τις διαθέτει όπως πάντα με τις καλύτερες υπηρεσίες εγκατάστασης, εκπαίδευσης και τεχνικής υποστήριξης.
Προσοχή! Λήξη προθεσμίας εξαργύρωσης Vouchers και υποβολής δικαιολογητικών: 31/7/2023
Η Intertech, ένας από τους μεγαλύτερους διανομείς οίκων τεχνολογίας στην Ελλάδα, διοργάνωσε πρόσφατα event αφιερωμένο στους συνεργάτες της με αφορμή τον ένα χρόνο συνεργασίας με τη Yeastar, κορυφαίο κατασκευαστή συστημάτων PBX και καινοτόμων λύσεων Unified Communications (UC), παγκοσμίως. Η εκδήλωση είχε ως στόχο την πλήρη ενημέρωση των συνεργατών για τα νέα προϊόντα της Yeastar, τις λύσεις και τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται μέσω αυτών…
Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών», μεταξύ άλλων, ο κος Ιωάννης Χαλδούπης, Διευθύνων Σύμβουλος της Intertech, o κος Νικόλας Μαρκάκης Brand Manager της Intertech και ο κος Jason New της Yeastar. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι παραβρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν παρουσίαση με τις ολοκληρωμένες λύσεις Unified Communications (UC) της Yeastar – που συνδέονται με μερικά από τα πιο γνωστά CRM συστήματα της αγοράς (Salesforce, Zoho, HubSpot) -, την οποία πραγματοποίησε μέσω live σύνδεσης ο κος Jason New. Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάστηκαν και λύσεις όπως οι PBX Plus More, Linkus UC Clients αλλά και η λύση UCaaS, που ήρθαν για να αναβαθμίσουν την εμπειρία εργασίας από παντού και διαμορφώνονται με βάση τις ανάγκες του πελάτη.
Στη συνέχεια, ακολούθησε η τελετή βράβευσης των συνεργατών, οι οποίοι μέσα σε διάστημα μόλις ενός έτους κατάφεραν να ξεχωρίσουν με τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες. Οι εταιρείες που βραβεύτηκαν είναι:
- Η εταιρεία «ΛΥΣΗ Πληροφορική», στην κατηγορία «Hotel Award 2022».
- Η εταιρεία «Rodifon», στην κατηγορία «P series (Large System) Award 2022».
- Η εταιρεία «IT Solution», στην κατηγορία «License Best Exploitation Award 2022».
- Η εταιρεία «D.T.N.S.», στην κατηγορία «Project Best Performance Award 2022».
- Η εταιρεία «ΚΟΝΤΗΣ», στην κατηγορία «Fast Shift to Yeastar Award 2022».
Σε πολυτελές ξενοδοχείο του νομού μας το Galaxy Hospitality PMS συνεργάζεται αρμονικά με την την πλατφόρμα Exclusivi. Η πλατφόρμα Exclusivi επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των ξενοδοχείων και τα βοηθά να αυξήσουν τα έσοδα, τα θετικά reviews, τους επαναλαμβανόμενους πελάτες και να μειώσουν τα κόστη τους…
Προσφέρει κάτω από μια ενιαία cloud πλατφόρμα:
- Εφαρμογές για κινητά, WiFi portal, TV infochannel, self service kiosk, chatbots, web
- Aνέπαφο check-in, ασύρματες παραγγελίες από την πισίνα/παραλία & ψηφιακά μενού
- Πλατφόρμα κρατήσεων για εστιατόρια (με πλήρη έλεγχο των δικαιουμενων σε συνδεση με το Galaxy), Spa, δραστηριότητες και εργαλεία concierge
- Έξυπνη πύλη WiFi, διασυνδεδεμένη με το Galaxy, για προσωποποιημένη πρόσβαση, συλλογή e-mails & feedback και 1:1 διαφημίσεις
- Πλατφόρμα συλλογής feedback με επίσημη συνεργασια με το TripAdvisor
- Mobile πλατφόρμα για πρόσβαση στα δεδομένα του Galaxy από παντού
- Εργαλεία διαχείρισης εργασιών/tasks Management για τη συντήρηση, Housekeeping, Guest Relations και F&B
- Loyalty Club Management
Ένα εξαιρετικό Project υλοποίησε πρόσφατα η εταιρεία μας για πολυτελές ξενοδοχείο του νησιού μας εκμεταλλευόμενο τις ενσωματωμένες δυνατότητες CRM του Galaxy Hospitality PMS και τον χρονοπρογραμματισμό (scheduler).
Συγκεκριμένα σε συγκεκριμένη ώρα της ημέρας αποστέλλεται αυτόματα e-mail στους πελάτες που αφίχθηκαν τη συγκεκριμένη ημέρα με κείμενο της αρεσκείας του ξενοδοχείου που τους ενημερώνει για τα facilities του ξενοδοχείου, τους όρους λειτουργίας, τους τιμοκαταλόγους των σημείων πώλησης κ.ο.κ…
Επίσης με τον ίδιο τρόπο μια ημέρα μετά την αναχώρηση αποστέλλεται αυτόματα e-mail στους πελάτες όπου τους ευχαριστεί για τη διαμονή και τη συνεργασία ενώ τους προτείνει να κλείσουν από τώρα την κράτηση τους για τον επόμενο χρόνο με κάποιο κίνητρο.
Οι δυνατότητες που ανοίγονται από αυτή την αυτόματη επικοινωνία με τους πελάτες είναι απεριόριστες και μπορούν να αποδειχθούν ιδιαίτερα επικερδείς για το ξενοδοχείο.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει το Galaxy Hospitality PMS για σας, ώστε να απλοποιήσει και να επιταχύνει την εργασίας σας αλλά και την πληροφόρησή σας.
Όλες οι δυνατότητες παρακάτω έχουν εφαρμοστεί ήδη σε αρκετά ξενοδοχεία…
1. Αποστολή με email των παραστατικών και καθώς και όλων των εκτυπώσεων.
2. Δημιουργία εκτυπώσεων κατά παραγγελία (custom).
3. Ενσωμάτωση κώδικα από ανεξάρτητο προγραμματιστή για ειδικές εργασίες που δεν περιλαμβάνονται στη βασική λειτουργικότητα όπως πχ η αυτόματη δημιουργία και αποστολή των τιμολογίων της TUI UK στην ειδική φόρμα της TUI.
4. Διασύνδεση με τις εξής πλατφόρμες:
4.1. Web Hotelier – Primal Res για αυτόματη εισαγωγή κρατήσεων από Channel Manager.
4.2. TUI Destimo για αυτόματη εισαγωγή κρατήσεων από το Server της TUI UK – TUI Ireland.
4.3. Lybra Tech για υπολογισμό με χρήσης μεθόδων A.I. (artificial Intelligence) της καλύτερης δυνατής τιμής πώλησης κάθε τύπου δωματίου ανά περίοδο.
4.4. Exclusivi για ενίσχυση της κατανάλωσης εντός του ξενοδοχείου από τους πελάτες, αλλά και για άλλες σημαντικές υπηρεσίες πληροφόρησης προς τους πελάτες και την επιχείρηση.
5. Διασύνδεση με τις πλατφόρμες marketing:
5.1. Mail Chimp για αποστολή καμπάνιας μέσω email για σκοπούς marketing, Information κλπ σε συγκεκριμένο πελατολόγιο. Η αποστολή μπορεί να γίνει μια φορά κατά την επιλογή του χρήστη ή χρονοπρογραμματισμένα.
5.2. Survey Monkey για αυτόματη αποστολή μέσω email έρευνας (πχ έρευνας ικανοποίησης πελάτων) επίσης μια φορά κατά την επιλογή του χρήστη ή χρονοπρογραμματισμένα.
5.3. Viber για την αποστολή καμπάνιας στα κινητά επιλεγμένου πελατολογίου μέσω της γνωστής πλατφόρμας.
6. Διασύνδεση με το Ψηφιακό Τηλεφωνικό Κέντρο Panasonic NS 500 – Best Seller των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
7. Dashboards: Συμπυκνωμένη προσωποποιημένη (custom) πληροφόρηση με γραφικό και αναλυτικό τρόπο των οικονομικών – και όχι μόνο – επιδόσεων του ξενοδοχείου.
8. Διασύνδεση με το App e-Signature σε συνεργασία με ασύρματο (bluetooth) Scanner (Passport/ID/Credit Card) για ανέπαφο και γρήγορο Check-In ή VIP Check-In ακόμη και μακριά από το ξενοδοχείο.
9. Διασύνδεση με την πλατφόρμα Easy Check-in για καταχώρηση των στοιχείων τους από τους πελάτες του ξενοδοχείου κατευθείαν στο Galaxy Hopsitality PMS πριν ακόμη φθάσουν στην Reception.
10.Διασύνδεση με το σύστημα Hotel Plus IPTV των τηλεοράσεων Samsung.
11.Προσωποποιημένη αυτόματη αποστολή voucher covid-19 στον πελάτη για την παράταση ισχύος της προκαταβολής του για 18 μήνες
Μη διστάσετε να απευθυνθείτε στα εξειδικευμένα στελέχη της ΛΥΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ για περισσότερες λεπτομέρειες.
Αποκτώντας ένα σύγχρονο επώνυμο τηλεφωνικό κέντρο από τη ΛΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ δεν απολαμβάνετε μόνο με ένα αξιόπιστο συνεργάτη…
Νέες δυνατότητες όπως το εσωτερικό που σας ακολουθεί παντού μέσω του κινητού σας (εικόνες), η λειτουργία θυροτηλεόρασης που ελέγχεται πλήρως από το τηλ. κέντρο, ο έλεγχος της μικροφωνικής εγκατάστασης, η τηλεσυνδιάσκεψη με ήχο και εικόνα είναι μερικές μόνο από τις νέες σύγχρονες δυνατότητες, που απολαμβάνουν οι πελάτες μας.
Επιπλέονν η υποστήριξη νέων παρόχων δίνουν τη δυνατότητα σημαντικής μείωσης κόστους στις τηλεφωνικές συνδιαλέξεις. Ρωτήστε μας!
Πραγματοποιήθηκε πρόσφατα σε ξενοδοχείο του τόπου μας η πρώτη εγκατάσταση του συστήματος ηλεκτρονικού check-in eSingnature μέσω ασύρματου Passport/ID/Credid Card Scanner της εταιρείας Adasoft, με Galaxy Hospitality PMS.
H εγκατάσταση και η μετάβαση της Reception σε ηλεκτρονικό Check-In πήγε περίφημα με το ξενοδοχείο να μένει πολύ ευχαριστημένο από τη νέα διαδικασία και τα δεδομένα των πελατών να περνούν αυτόματα και χωρίς πρόβλημα στο Galaxy Hospitality PMS. Οι εικόνες είναι από την ταμπλέτα όπου οι χρήστες καταχωρούν τα στοιχεία τους. Η διαδικασία επιταχύνεται ιδιαίτερα με τη χρήση του ασύρματου Scanner.
Τα οφέλη για την ξενοδοχειακή επιχείρηση είναι πολλά :
- – Πρακτικά ανέπαφο Check-In
- – Καταχώρηση όλων των στοιχείων από τους πελάτες (δεν επιβαρύνεται η reception) και της ψηφιακής υπογραφής του
- – Ακρίβεια στην καταχώρηση στοιχείων λόγω του scanner
- – Συλλογή σημαντικών στοιχείων για περαιτέρω επικοινωνία marketing (πχ email — τηλέφωνο)
- – Λειτουργία Off-Line σε οποιοδήποτε σημείο (πχ στο αεροδρόμιο, στο λεωφορείο,στον προαύλιο χώρο του ξενοδοχείου, στο δωμάτιο κ.ο.κ)
- – Ταχύτατη μεταφορά των στοιχείων στο Galaxy Hospitality PMS
- – Αντίγραφο και καταχώρηση του Registration Form σε PDF με την υπογραφή του πελάτη
- – Δραστική μείωση εκτυπώσεων με ότι αυτό συνεπάγεται σε κόστη χαρτιού και μελανιού
Μη διστάσετε να μας ρωτήσετε !
Στοιχεία (flavor) CRM και μάλιστα στη βασική έκδοση κάθε Galaxy (και επομένως του Galaxy Hospitality) έχουν ενσωματωθεί, ώστε να πάρει κανείς γεύση των νέων δυνατοτήτων του προϊόντος…
Με τις δυνατότητες αυτές ο χρήστης έχει την επιλογή να δημιουργήσει έως 3 καμπάνιες επικοινωνίας (marketing campaign) με επιλεγμένο πελατολόγιο (μέσα από τη δημιουργία λιστών επαφών) και να τους στείλει προσωποποιημένη ενημέρωση με email.
Πχ. μετά την παραλαβή προκαταβολής ως επιβεβαίωση κράτησης, πριν τη άφιξη στην ξενοδοχειακή επιχείρηση ή/και μετά την αναχώρηση από αυτήν, για ευχές Χριστουγέννων , Πάσχα, για ειδικές προσφορές σε repeaters ή ακόμη για πληροφόρηση νέων υπηρεσιών από την επιχείρηση κατόπιν σημαντικής ανακαίνισης κ.ο.κ.
Η βασική λειτουργικότητα του Galaxy CRM Flavor προσφέρεται δωρεάν στα πλαίσια της ετήσιας Release, η εξατομίκευση της ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη αποτελεί αντικείμενο υπηρεσιών της εταιρείας μας.
Χρησιμοποιώντας μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence), φτάνει μέχρι του σημείου να προτείνει τις βέλτιστες τιμές ανά περίοδο και τύπο δωματίου, βελτιστοποιώντας έτσι τα έσοδα της ξενοδοχειακής επιχείρησης.
Αυτό επιτυγχάνεται λαμβάνοντας υπόψη πλήθος παραμέτρων όπως πχ η ζήτηση της αγοράς για την συγκεκριμένη περιοχή (πληροφορία που δεν υπάρχει διαθέσιμη χειροκίνητα), τα παλαιότερα και τρέχοντα δεδομένα του ξενοδοχείου (τιμές, κρατήσεις, πληρότητα κλπ), καθώς και τον ανταγωνισμό (όπως ορίζεται από τον επιχειρηματία). Πρόκειται λοιπόν για ένα έξυπνο σύστημα που διευκολύνει — αξιοποιώντας πλήθος δεδομένων — στην λήψη σωστότερων αποφάσεων τιμολογιακής πολιτικής.
Η σύνδεση Lybra Tech με το Galaxy Hospitality Suite μεταφέρει τα απαραίτητα αριθμητικά (και όχι προσωπικά) δεδομένα στο Lybra Tech για την αξιοποίηση αυτών σε πολύ τακτική βάση (πχ κάθε μια ώρα). Έτσι το σύστημα Lybra Tech είναι πάντοτε ενημερωμένο με τα τελευταία δεδομένα, αναπροσαρμώζοντας συνεχώς τις προτεινόμενες τιμές!
Πρόκειται ασφαλώς για μια ιδιαίτερη υπηρεσία εξαιρετικά σύγχρονη και υποσχόμενη, που απευθύνεται σε απαιτητικά ξενοδοχεία, που διεκδικούν την βέλτιστη απόδοση των – μεμονωμένων κυρίως – κρατήσεών τους.
H SingularLogic συνεχίζει την ολοκλήρωση (integration) του Galaxy Hopitality με τις σημαντικές αυτές διαδικτυακές υπηρεσίες, προσθέτοντας ακόμη περισσότερη αξία στο ήδη καταξιωμένο προϊόν.
Σε πείσμα των δύσκολων καιρών, δεν σταματούν οι προσθήκες νέας λειτουργικότητας στο Galaxy Hospitality Suite. Ανακοινώνεται ως γεγονός που ήδη λειτουργεί σε αρκετά ξενοδοχεία η ολοκλήρωση (integration) με την διαδικτυακή πλατφόρμα WebHotelier – PrimalRes και μάλιστα με αμφίδρομο τρόπο…
Όπως είναι γνωστό η WebHotelier αποτελεί την μεγαλύτερη μηχανή κρατήσεων (Web Booking Engine) ελληνικών συμφερόντων, ενώ η PrimalRes έναν επίσης ελληνικών συμφερόντων Channel Manager.
H SingularLogic λοιπόν διασύνδεσε τις δύο αυτές πλατφόρμες (που λειτουργούν πλέον σαν μια) με το Galaxy Hospitality Suite αμφίδρομα.
Αποτέλεσμα: Κάθε κράτηση που δημιουργείται στα επιλεγμένα από την επιχείρηση κανάλια (channels) κρατήσεων (Booking, Expedia, Hotelbeds κ.λ.π.) καθώς και κάθε κράτηση που δημιουργείται στην ιστοσελίδα της επιχείρησης, επιστρέφει αυτόματα στο Galaxy Hospitality Suite και το μόνο που απομένει στον χρήστη είναι να επιλέξει το κατάλληλο δωμάτιο γι’ αυτή την κράτηση. Έτσι η ενημέρωση της διαθεσιμότητας του ξενοδοχείου είναι άμεση, η καταχώρηση γίνεται χωρίς χάσιμο χρόνου και το κυριότερο χωρίς λάθη. Επιπρόσθετα (λόγω του αμφίδρομου) ο χρήστης μπορεί από το Galaxy Hospitality Suite να εκχωρήσει την επιθυμητή διαθεσιμότητα του ξενοδοχείου του στα κανάλια κρατήσεων και στην ιστοσελίδα του, απλοποιώντας ακόμη περισσότερο την όλη διαδικασία, που αποτελεί πραγματικό “πονοκέφαλο” για όσες επιχειρήσεις στοχεύουν σε online κρατήσεις. Η διασύνδεση Galaxy Hospitality Suite / WebHotelier – PrimalRes ήδη λειτουργεί σε ξενοδοχεία του τόπου μας και σε όλη την Ελλάδα.
Κάτι που ίσως δεν γνωρίζετε είναι πως πολλά από τα κανάλια που υποστηρίζει η Web Hotelier — Primal Res είναι μεγάλοι Tour operators (πχ JET 2 HOLIDAYS, OPEN TRAVEL SERVICES κλπ), διευκολύνοντας ακόμη περισσότερο την εργασία σας. Μελετήστε την παρακάτω λίστα.
Εκμεταλλευτείτε τις νέες δυνατότητες διασύνδεσης του Galaxy Hospitality Suite και απλοποιήστε την εργασία σας !
Μια σημαντική καινοτομία περιλαμβάνει στις δυνατότητές της — και για όποιον επιθυμεί — η νέα έκδοση του Galaxy Hospitality Suite 21.35. Και αυτή δεν είναι άλλη από την (σχεδόν) αυτόματη εισαγωγή κρατήσεων της TUI από το TUI Destimo Server…
Μετά τις δοκιμές σε εργαστηριακό περιβάλλον, έγινε πραγματική εισαγωγή κρατήσεων σε ξενοδοχείο, όπου 721 κρατήσεις (με τις μεταβολές τους) εισήχθησαν στο Galaxy Hospitality. Η διαδικασία, αφού παραμετροποιηθεί για μια φορά, λειτουργεί σταθερά στο εξής και εύκολα για οποιοδήποτε χρήστη του τμήματος κρατήσεων.
Όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα το αρχείο εισάγεται σε μια κατανοητή και πλήρως επεξεργάσιμη μορφή. Είμαστε σίγουροι πως η συγκεκριμένη καινοτομία θα ικανοποιήσει περαιτέρω πλήθος χρηστών του Galaxy Hospitality, δεδομένου πως η TUI αποτελεί ίσως τον μεγαλύτερο TOUR OPERATOR και συνεργάζεται με όλα σχεδόν τα ξενοδοχεία — με κάποια εξ΄αυτών αποκλειστικά -.
Θυμίζουμε ότι η έκδοση 21.35 περιλαμβάνει — επίσης στις δυνατότητές της — όλες τις φορολογικές αλλαγές της ΑΑΔΕ για το MyData (ηλεκτρονικά βιβλία — ηλεκτρονικά τιμολόγια).
Από την έκδοση 21.34 στο Galaxy Hospitality PMS, συμπεριλήφθηκε ένα εργαλείο πολύ χρήσιμο, το οποίο μπορεί να πληροφορήσει με γραφικό και αναλυτικό τρόπο σε πραγματικό χρόνο τον Επιχειρηματία ή τον Διευθυντή μιας επιχείρησης με τις πληροφορίες που αυτός επιθυμεί, προκειμένου να διευκολυνθεί στη λήψη αποφάσεων, κατά τα πρότυπα της συνημμένης εικόνας…
Το εργαλείο αυτό λέγεται Dashboard ή Ταμπλώ.
Αν και το Dashboard που αναφέρεται η εικόνα αφορά ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και αναπτύχθηκε από την εταιρεία μας, αντίστοιχα Dashboards μπορούν να υπάρξουν για όσους χρησιμοποιούν εμπορική διαχείριση για τη παρακολούθηση δαπανών, αγορών κλπ και έτσι να έχουν πλήρη εικόνα της επιχείρησης.
Τα Dashboards δεν συνιστούν απλά γραφήματα, αλλά είναι μια απόλυτα ακριβής, οπτικοποιημένη και εύκολα αντιληπτή αναπαράσταση της πραγματικότητας. Έχουν λοιπόν σημαντική αξία δεδομένου πως μπορούμε να προβάλουμε όποια πληροφορία είναι χρήσιμη για τον καθένα σε πολλαπλές οθόνες.
Το εργαλείο ανάπτυξης είναι δωρεάν και συμπεριλαμβάνεται στην έκδοση. Η εταιρεία μας προτίθεται να εγκαταστήσει το πολύ χρήσιμο αυτό Dashboard, σε όποιον ενδιαφέρεται επίσης δωρεάν.
Περαιτέρω Dashboards μπορούν να αναπτυχθούν από την εταιρεία μας κατά παραγγελία.
Με μεγάλη επιτυχία – αν κρίνουμε από τον αριθμό των παρευρισκόμενων ακροατών – πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 19/10/2019 η εκδήλωση της ΛΥΣΗΣ Πληροφορική στην αίθουσα Kronos του ξενοδοχείου Palatino με τίτλο “Galaxy Hospitality – νέες δυνατότητες και προοπτικές”, απευθυνόμενο στις επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου…
Ενενήντα περίπου επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων παρακολούθησαν τις καινοτομίες, που έχουν ήδη ενσωματωθεί ή πρόκειται να ενσωματωθούν στο αμέσως επόμενο διάστημα στο Galaxy Hospitality, προσδίδοντάς του χαρακτηριστικά που μπορούν να καλύψουν τις πλέον απαιτητικές διαχειρίσεις των ξενοδοχειακών μονάδων.
Ενδεικτικά αναφέρουμε την αυτόματη εισαγωγή κρατήσεων από το Server της TUI (Destimo), την νέα διαθεσιμότητα, χρήση εικονικών δωματίων αποτελούμενων από περισσότερα του ενός φυσικά δωμάτια, την διασυνδεσιμότητα με περισσότερες πλατφόρμες channel manager, τον αυτόματο υπολογισμό της τιμής της κράτησης με την εφαρμογής των κανόνων τιμολόγησης κατά την εισαγωγή της κράτησης (και πριν την αποθήκευσης αυτής), νέες πληροφοριακές εκτυπώσεις με ουσιαστικό περιεχόμενο κ.λ.π.
Με τις καινοτομίες αυτές το Galaxy Hospitality γίνεται ένα εύχρηστο αλλά ταυτόχρονα ακριβές εργαλείο για τη ξενοδοχειακή επιχείρηση, όπως το χαρακτήρισε πολύ εύστοχα ο διευθυντής έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας SYSCO κος Καμπυλαυκάς.
Ομιλητές ήταν οι κύριοι:
Θεοδωρίτσης Νίκος: Διευθυντής πωλήσεων ΛΥΣΗ Πληροφορική
Παναγιώτου Γιάννης: Διευθυντής πωλήσεων δικτύου συνεργατών SINGULARLOGIC
Φιλαρετόπουλος Χάρης: Διευθύνων σύμβουλος SYSCO
Καμπυλαυκάς Νίκος: Διευθυντής έρευνας και ανάπτυξης SYSCO
Θεοδωρίτσης Γιώργος: Τεχνικός Διευθυντής ΛΥΣΗ Πληροφορική,
oι οποίοι μίλησαν για την δυναμική των εταιρειών που εκπροσωπούν και την διακριτή σχέση κάθε εταιρείας με το Galaxy και ειδικότερα με το Galaxy Hospitality, ενώ ειδική αναφορά έγινε στη δυναμική που έχει αναπτυχθεί γύρω από το προϊόν.
Στον επίλογο αναπτύχθηκε με επιχειρήματα, πως ο συνδυασμός των τεσσάρων δυνάμεων, που στηρίζεται η επιχειρηματική μας πρόταση για μηχανογράφηση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, δηλ. τη Singularlogic ως παραγωγό (vendor) της πλατφόρμας Galaxy, τη Sysco ως Product Manager του Galaxy Hospitality, τη ΛΥΣΗ Πληροφορική ως υλοποιητή έργων μηχανογράφησης (εγκατάσταση, εκπαίδευση υποστήριξη) και του ίδιου του προϊόντος Galaxy Hospitality, ικανοποιεί όλες τις προϋποθέσεις και εγγυάται πετυχημένη μηχανογράφηση ακόμη και στα απαιτητικότερα ξενοδοχεία.
Την εκδήλωση λάμπρυναν με την παρουσία τους η αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας κα Χριστίνα Τετράδη καθώς και γνωστοί επιφανείς επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού χώρου.
Παραπλεύρως της εκδήλωσης λειτούργησε έκθεση λύσεων πληροφορικής, η οποία ετοιμάστηκε αποκλειστικά από τους τεχνικούς της ΛΥΣΗΣ Πληροφορική, γεγονός που αναδεικνύει την υψηλή εξειδίκευση των τεχνικών της εταιρεία μας.